czwartek, 9 maja 2019

"Reemisja" Izabela Milik

Perwersyjny seks, brutalne morderstwo oraz piękna Anna w starciu z demonicznym politykiem

Przed Polską wybory parlamentarne. Według sondaży duże szanse ma kontrowersyjny Obóz Odrodzenia Ojczyzny. Jego szarą eminencją jest Jeremi Pestis – człowiek, który zawarł pakt ze złem. Do miażdżącego przeciwników zwycięstwa potrzebuje tylko swej tajemniczej Księgi oraz pięknej Anny.

Zaledwie kilka osób wie, co jest przyczyną politycznego sukcesu Wodza. Kładąc na szali swoje życie, podejmują z nim walkę. Czy w niedzielę wyborczą obrońcom dobra uda się powstrzymać partię przed objęciem władzy w kraju?


Ta książka...WOW

Tyle mogę powiedzieć. Nie sądziłam,że mnie może tak poruszyć. Da się w niej czuć zło kipiące z każdej strony. Nie sądziłam, że będzie Ona aż tak dobra, aż tak poruszająca. Książka dużo dała mi do myślenia na temat przeszłości, która nie jednokrotnie znajduje swoje odzwierciedlenie w czasach teraźniejszych.

Chwilami musiałam odkładać czytanie ze względu na czytaną treść, która miejscami mnie przerażała. Musiałam to przemyśleć i zrozumieć. Zrozumieć to Zło, które tam było i jakby czekało też na mnie, nie tylko na bohaterów książki.


Byłam bliska odgadnięcia zakończenia ale trochę się pomyliłam, ale zakończenie było takie jakie ja bym dała.


Ciężko pomyśleć, że sytuacja opisana w książce zapewne się kiedyś wydarzyła i może się ponownie zdarzyć. Nigdy nie mówmy nigdy, ale ja nie jestem za tym by wydarzenia zatoczyły koło...


Czy polecam tą książkę? Definitywnie każdy z Nas powinien przeczytać tą książkę. Otwiera Ona oczy i przypomina o tym co się kiedyś działo i jak to się odbiło na innych.



Oczywiście nie chciałaby znaleźć się w skórze bohaterów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia