sobota, 25 maja 2019

"Pragnienie zemsty" Adriana Tomaszewska

Pomszczę twoją śmierć, ojcze — obiecał spokojnym głosem. 
— Ten, który do niej doprowadził, zapłaci za to najwyższą cenę. 
Zniszczę go tak, jak on zniszczył ciebie. 
Nie spocznę, dopóki sprawiedliwości nie stanie się zadość”.

Po latach Leopold Bischof jest gotów, by spełnić przysięgę złożoną nad grobem ojca. W Temdorfie odnajduje swojego wroga i rozpoczyna niezwykle niebezpieczną grę, której reguły zmieniają się nieoczekiwanie wraz z pojawieniem się Lavinii Schaffer.

"Pragnienie zemsty. Mistyfikacja" to debiut pisarski Adrianny Tomaszewskiej. Rozpoczęła swoją karierę od napisania książki łączącej miłość, zemstę, zdrady i trudne wybory.

Książkę przeczytałam bardzo szybko, pomijając to, że czytałam na Kindle bo tam to zawsze szybciej idzie czytanie. Chodzi o to, że główna bohaterka Lavinia musi się podjąć zastępstwa swojej siostry bliźniaczki w misji szpiegowskiej Leopolda Bischofa. Akcja w książce ma dobre tempo, jednakże kilka rzeczy mi w niej brakuje.
Powieść liczyć 190 stron co dla mnie jest za mało. Można by bardziej rozwinąć opowieść, ponieważ mam wrażenie, że końcówka albo została skrócona albo zabrakło pomysłu co dalej, a tak dobrze się zapowiadało..
No cóż.. Kolejną sprawą jest to, że za mało wiemy o bohaterach. Są oczywiście podstawowe informacje, ale wiecie czegoś mi tu brakuje. Wydaje mi się, że nie jest ona do końca skończona. Powinno być jak dla mnie przynajmniej o 100 stron więcej ale to takie minimum.

To kolejna książka którą czytam debiutanckich autorek i mam nadzieję, że wskazówki osób czytających pomogą w przyszłości napisać o wiele lepsze powieści.

Patrząc na całokształt debiutu jestem na tak. Jeżeli w przyszłości ukaże się kolejna powieść autorki to chętnie przeczytam, by sprawdzić czy kunszt pisarski się rozwinął w dobrą stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia