wtorek, 14 maja 2019

"Mężczyzna w białych butach" Michał Larek, Waldemar Ciszak



Rok 1991. 
Na poznańskim blokowisku niepozornie wyglądającym mężczyzna zaczepia idącego do szkoły nastolatka. Wymyśla pretekst, żeby dostać się do jego mieszkania. Chłopiec początkowo nie podejrzewa niebezpieczeństwa...

Uwielbiam reportaże oraz kryminały o seryjnych mordercach. Przeczytałam tą książkę z myślą o Tadeuszu Kwaśniak, by się coś o nim dowiedzieć więcej. Był On seryjnym mordercą, dusicielem, pedofilem oraz złodziejem.

Ciężko ogólnie znaleźć o nim informacje. Ciekawe dlaczego?

Ciężko przyjąć do wiadomości, to, że są na Świecie osoby, które są zdolne do takich okrutnych, bestialskich czynów. Aż w głowie się to nie mieści.

Żyjemy teraz w czasach, w których których coraz to bardziej i więcej się mówi o rzeczach tabu. Bardziej otwarcie się mówi, jednakże są tematy, które na zawsze pozostaną tematem tabu.

Sama spotykam się z tym, że nie każdy chce i interesuje się takimi osobami, czyli seryjnymi mordercami, pedofilią, samobójstwem, autopsją. Ciężko znaleźć osobę z którą można by było podyskutować na takie o to tematy.

Jeżeli chodzi o książkę, to bardzo mi się spodobała. Znalazłam w niej dużo informacji o Tadeuszu Kwaśniaku, które sama poszukiwałam. Oczywiście te najważniejsze ciekawostki zostały pozaznaczane w książce. Mam nadzieję, że jeszcze znajdę czas by do niej wrócić i jeszcze raz ją przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia