środa, 22 maja 2019

"Grzech" Melissa Darwood Cykl: Gordian (tom 1)

Pikantna. Mroczna. Mocno erotyczna powieść.

Gordian zawsze stawia na swoim. Jest trenerem sztuk walki, studentem inżynierii, mężczyzną, któremu nie oprze się żadna dziewczyna. Z wyjątkiem nowo poznanej, przybranej siostry-  Kiry, której zdobycie stanowi dla niego nie lada wyzwanie.


Gordian skrywa mroczne tajemnice. Zbrodnia, której się dopuścił trawi go od środka.

Seks wydaje się być najlepszym sposobem na rozładowanie buzujących w nim emocji, lecz czy wystarczającym? 
Czy każdy grzech można odkupić?
Czy rany z przeszłości mogą zabliźnić na dobre?
Czy dwoje poranionych przez życie ludzi powinno być razem?

"Pikantna. Mroczna. Mocno erotyczna powieść." - taaa.. niech to Was nie zmyli.

Em... 
Co tu powiedzieć. 
Książka brzydziła mnie od samego początku. 
Im więcej się czyta tym bardziej chce się tą książkę wyrzucić i nigdy do niej nie wracać. Gdy koniec książki się zbliżał, pomiędzy bohaterami nareszcie zaczęła powstawać "normalna" relacja. 
Ale tu buuummmm... 
Koniec. 
I to jaki koniec..

Według mnie Autorka chciała napisać romans, a nie wyszło z tego nic.
Nawet okładka sugeruje nam, że możemy się spodziewać romansu, a tu nic z tych rzeczy. Więc jeżeli ktoś liczy na gorący romans, to niech nawet nie patrzy w tą stronę.

Do mnie nie przemówiła od samego początku i przy tym zostaję.
Było to moje pierwsze i ostatnie spotkanie z twórczością Autorki.

Muszę się zabrać od razu za jakąś inną książkę, bo ta wzbudziła we mnie odrazę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia